A je to tady!

03.12.2014 20:30

A je to tady, nový kalendář Slaných žen je vytisknut a připraven k prodeji. Jsem strašně ráda, že se i letos podařilo vytvořit další kalednář a položit další kámen do základů pro každoroční tradici vydání našeho kalendáře. Moc děkuju všem, co se na něm podíleli a nejvíc Markétě Jansové, protože bez ní by nebylo nic! Dmu se pýchou a nerůstá mi ego, jak mi ho všichni (co mojí fotku na titulní straně viděli), překrásně masírují. Óóó jak mi to dělá dobře, číst že jsem krásná, že je to úžasné a všem za to moc děkuji. Velice příjemně se to čte a ještě líp se na to myslí.

Doufám, že si ho všichni koupíte, jako loni celý výtěžek poputuje na konto Klubu nemocných CF ;-)

...

Mno, v pondělí tu byl fotograf z Aha!, chtějí o blogu a kalendáři udělat článek. Zprvu jsem se bránila (bulvár-fuj), ale když jsem viděla články, které píše novinářka, co mě oslovila, tak jsem si říkala, že se teda i v tom bulváru objevím. Každá reklama dobrá! S panem fotografem jsme vyfotili 374 snímků mé osoby v různých pozicích a situacích, a ubezepečuju vás, že ani na jedné nejsem krásná ani úžasná. Nedokázala jsem pochopit, co to z fotoaparátu s dvěma mega objektivama lezlo. Škaredá, obtloustlá a lekce mentálně retardovaná... i když teda ne na všech fotkách... Jsem zvědavá, jaké vyberou a co s tim pak ještě udělá grafik, ale asi se nebudu chlubit, kterou neděli to vlastně vyjde (ani to ještě nevim). Focení na kalendář to byla jiná liga, úplně jiná.

Rozhovor ze kterého vznikne článek mě čeká zítra. Paní novinářka měla přijet s fotografem, ale volala a velice příjemně mě překvapila tím, když mi sdělila, že se necítí dobře a raději nepojede, aby mě případně neohrozila. Sice jsem jí psala jednu sms, že přijímám návštěvy pouze zdravé, ale podle toho jak mluvila, mi bylo jasné, že má z blogu načteno. Je moc fajn, že jsou některý lidi ohleduplný a myslí dopředu. Jako nemocná ještě nejsem, ale mohla bych být případně infekční (děti marodí). Joo kdyby tak mysleli všichni lidi, a ti co jsou nemocný se chovali zodpovědně a seděli doma, nebo když už teda musej ven, tak si vzali roušku, aby šíření breber omezili na co nejmíň. Japonci, když jsou marod, nosej roušku běžně. Kéž by to bylo tady taky tak. Já bych ráda jezdila časteji na nákupy, ale teď v zimě je to o strach..Stojim ve frontě na uzeniny, ze mnou i přede mnou chrchlající lidi, snažim se dýchat co nejmíň, držet co nejdál... Už přemýšlím o tom, že si koupim masku nebo respirátor, protože rouška je řešení jen proti prsknutní a ne proti vdechnutí. Já vim, že chodit v respirátoru je vrchol, ale pro mě je i "blbá" rýma už velkej problém... no jo, abych nebyla za exota ještě většího než jsem, musim ty výlety do obchodů přes zimu omezit. Bože co budu celý dny dělat?!

Zima je úplně na začátku a ve mně už se to začíná všechno svírat... Zase zavřená furt doma. Co dělat venku, když si člověk nemůže sednout a skoro nikam nedojde? Kočky si stejskaj, ale vydržej to jako každej rok. Chodim za nima co to jde, jenže už to neni půl odpoledne v lehátku se třema na klíně. No koukala jsem, že mám ve skříni oteplováky a termo prádlo, tak si je asi sem tam navleču a budu s nima venku dýl, než těch dvacet minut, co teď bývám. Jasně, ona zima vlastně ještě žádná nebyla a podle předpovědí ani hned tak nebude, ale tohle vlhký kolem nuly, je mnohem víc vlezlý než mráz... jo a mimochodem, když napadne sníh, je taky mnohem větší světlo a hned je veseleji. Tak se přimlouvám na zimu se sněhem a ne za tohle co je venku teď.

Chci aby svítilo sluníčko a vytáhlo mě z postele. Takhle v devět rozlepim oko a když vidim venku ten šedivec, otočím se na druhej bok a spím dál. Ani to, že se blížej vánoce mě zatim nemotivovalo k většímu tvoření, ale to přijde. Jsem ten typ, co nejlíp pracuje ve stresu. Měla bych mít i tady nějaký pevný termíny. Půl hodiny před vypršením by se mi blog psal sám od sebe. Slova bych sypala z rukávu jako teď, když mě Pavla popíchla, ať koukám něco napsat.

Díky Pavlí, příště kopni klidně dřív ;-)

To jsem já, v celý svý kráse, titulní strana kalendáře:

info na: kalendar-slane-zeny.webnode.cz/ nebo na www.cfklub.cz