Báb rýbu

18.05.2014 21:10

Mám rýmu, děsně hnusnou rýmu, takovou rýmu jsem neměla co jsem na kyslíku. Začala strašným pálením na měkkém patře a pocitem, jako by mě někdo praštil palicí do hlavy. Připadala jsem si celej den jako opilá, hlava mě bolela, v nose pálilo a já jen čekala, až se ty nudle spustí. Nos jsem vydatně skrápěla Sterimarem s mědí (měď má antibakterální účinky) a modlila se, ať z toho nic nebude. Ale je...
Už tři dny nefunguju, mít totiž rýmu na kyslíku, je fakt víc než hrozný! I přesto, že si stříkám Olynth, tak mám stejně převážně nos ucpanej a přidušuju se. Produkce nudlí je tak nějak běžná pří rýmě, jen stále vytahovat a vracet tam kyslíkový brejle je dost únavný...Navíc jsou pořád nechutně osoplený, chodim je oplachovat a přeju si aby už to bylo za mnou. Copak o to, je mi hnusně, ale dá se to vydržet. Já se jen bojim, aby to nepřelezlo dolu do plic a nebylo ještě hůř. Sice zrovna beru antibiotika (neobvykle že?) a tak bych snad měla být chráněná před možnou následnou infekcí bakteriema. Viry hnusný pitomý!

To je tak, lidi se neumí pořádně oblékat, chvilku je teplo, chvilku zima. Rýma řádila u nás ve vsi. Zdenek jí donesl z hospody a ležel tu pár dní jako lazar... Doufala jsem, že to nechytnu, ale i přes všechna opatření se tak stalo. Podle Wikipedie rýma trvá 7-10 dní, no potěš. Dneska jsem měla pocit, že jsem si vysmrkala kus mozku, no peklooo :-P

Beru teď Biseptol, ke kterému nemůžu vitamín C ani nic kyselého, takže obligátní čajík s citrónem si musím odpustit a zrovna bych si ho tak dala! No prolevám hrdlo česnekovou vodkou, prolejvám se čajem bez citronu, prolévám nos Sterimarem a Olynthem... Ležet mi moc nejde, to jsem praktikovala tak půl dne. Jinak tady sedim a čučim, pohyb mi nedělá dobře. Ono když mi dejchá tak půlka jedný nosní dírky, tak se do mě toho kyslíku moc nedostane. S nostalgií vzpomínám na poslední měsíc, kterej byl co se týká dýchání mimořádně dobrej. Tolik jsem se těšila, až se udělá trochu pěkně a co všechno udělám na zahradě a tady to mám. Voči podlitý krví, zalehlý uši, potim se jako na sahaře, hlava  bolí a nos mám odřenej a bolavej jak čert a to v něm mám tu zpropadenou hadičku! No prostě děs, já bejt chlap, tak už jsem asi umřela nebo co. :-D

Zatím co si tady stěžuju, mám nohy v lavoru s horkou vodou, to prý dost pomáhá...Mno nevim, zatim mi nepomáhá vůbec nic. Dneska je to teda vážně ufňukaný psaní, ale co, je mi blbě? Je! Tak ať! Doufám, že vy se máte líp, hééépčíííííííííík!