Je mi blbě....

17.09.2015 17:02

Sedim doma u stolu, všechno měl bolí. Bolí mě záda, hrudník, ruce i oteklý nohy. Kdyby mi to nebylo blbý, tak bych furt brečela. Je mi prostě děsně, jak na těle, tak na duchu...Je mi nedobře už delší dobu a postupně se to horší. Kdybych bydlela blízko Motola, tak už jsem tam asi tak třikrát byla, ale takhle si vždycky řikám, počkám do pondělí a uvidim, pak se mi udělá nepatrně líp a přesun do nemocnice zavhrnu. Chtěla jsem jet i tohle pondělí, nakonec mi přes víkend bylo relativně příjatelně, tak jsem jela jen k obvodní, aby mi změřila CRP. Když mi sestřička hlásila, že ho mám jen 8, tak jsem si říkala, kurňa, kam by ses cpala, jseš zdravá, jenže nejsem. Špatně se mi dýchá, zadýchávám se i u jídla, nemůžu nic dělat, jen sedět. Inhalace a rehabilitace mě stojí strašnou energii. Už fakt nemůžu, nemůžu... Zejtra jedu do Motola na kontrolu a už tam zůstanu.