S platností od zítřka

16.12.2013 22:55

Dneska jsem si uvědomila, jak poslední dobou nic nedělám. Ne že bych nemohla, ale nějak se mi nechce. Jsem otrávená a nemám vůbec energii, nic mě nebaví, žít mi nechutná, jíst mi nechutná, že by zimní deprese? Nebo je to prostě jen zase nějaké přechodné období? Dny jsou krátké, temné a já je trávím sledováním blbostí v televizi a nebo u internetu.

Internet, miluju ho a nenávidím zároveň. Vždycky si říkám: "Sedneš si k tomu jen na chviličku, mrkneš co je novýho..." najednou čumím, že sedím u noťasu tři hodiny a provádím podrobnou analýzu multifunkčních oscilačních nástrojů pro kutily, protože jsem podobnou vymoženost viděla v teleshopingu a zajímá mě jaké to má technické parametry.

Nedávno se zmínil soused, že nejspíš pojede v únoru na Filipíny. Strávila jsem dva dny studováním informací o Filipínách, sama jsem byla překvapená co vše se dá zjistit, nasávala jsem do sebe nové věci jak houba vodu.

Filipíny se rozkládají na více než 7000 ostrovech, žije tam skoro 100 milionů lidí, pro nás je tam velmi levno, krabička cigaret vyjde na 12 korun, průměrná teplota zhruba 26 stupňů, kohoutí zápasy - národní sport, je tam 37 sopek, z nichž 18 je stále aktivních, hasiči mají číslo 16016, blablabla... O Filipínách bych mohla napsat dvoustránkové pojednání a naprosto nevím, k čemu mi tyhle informace sakra budou. Mrhám čas na takový nesmysly místo toho, abych třeba vyráběla něco pěkného a nebo tady trochu víc uklízela. Jsem hrozná!

A protože si prostě nemůžu pomoct, jak k tomu sednu, tak mě to vcucne a mám stále co hledat a bádat. Internet je můj kontakt se světem, moje encyklopedie, herna a především příšernej žrout času. Času kterýho já vlastně nemám nazbyt a místo toho abych ho nějak smysluplně využívala, dřepim fixovaná očima na obrazovku a nedělám prakticky nic. Když teda nepočítám komentáře na FB, hraní Dobyvatele, pokru a slovního fotbalu...

Tak tedy s platností od zítřka jsem si internet zakázala. Ne že bych vytrhla router ze zdi, ale zkusím prostě chodit na net obden a jen na omezený čas. Jsem totiž pořád taková otrávená, znechucená, nespokojená a začínám mít pocit, že to právě tím internetem. Začnu zase něco tvořit, mám plné šuplíky drátků, korálků a vůbec všeho, tak je na čase s tím něco dělat. Doufám, že ten pocit frustrace a nespokojenosti zmizí. A nebojte, dám vám vědět ;-)